مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

http://safirekhoor.ir/uploads/2015/04/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوروبیابانک از برگزاری ششمین دوره مسابقات کشوری شترسواری در شهرستان خوروبیابانک خبر داد.

دوازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز میلاد باسعادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) از ساعت ۹ صبح، ششمین دوره مسابقات کشوری و چهارمین دوره استانی مسابقات شتر سواری در روستای مصر برگزار خواهد شد. موسوی تصریح کرد: از ۹ استان سمنان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، قم، هرمزگان، یزد و اصفهان جهت شرکت در مسابقات دعوت به عمل آمده که امیدواریم شاهد حضور پرشوری در مسابقات باشیم. سرپرست اداره ورزش و جوانان خوروبیابانک با اشاره به اینکه شهرستان خوروبیابانک تا کنون سه دوره میزبان این مسابقات بوده است خاطر نشان کرد: این مسابقات در دو گروه شترهای کند رو و شتر های تند رو معروف به جمّاز برگزار می شود. موسوی افزود: در کنار برگزاری مسابقات نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی و عرضه محصولات محلی همراه با برنامه های شاد و تفریحی برپا خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۱۵
محمّـد فیـروزی