مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۳
محمّـد فیـروزی

گر خدایی نیست جز رب جلی
لا امیــرالمومنین، الا علــی
عید غدیر مبارک

ωωωωωωωپیامک تبریک عید غدیرωωωωωωω

غدیر یعنی کسانی که عقب مانده اند برسند
و کسانی که جلو رفته اند برگردند، تا با ولایت حرکت کنند.
عید غدیر خم مبارک باد

بقیه در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۲
محمّـد فیـروزی

پیک خبری خور»»  ابوالفضل پورعرب که به‌تازگی در برنامه‌ «سی‌وپنج» با فریدون جیرانی مصاحبه کرده است، در این گفت‌وگو خود را متولد اول تیر ۱۳۴۰ در محله‌ شاه‌عبدالعظیم تهران و فرزند سوم یک خانواده‌ فرهنگی معرفی کرد و درباره‌ ورودش به عرصه‌ هنر گفت: اولین فیلمی که دیدم «سنگام» بود اما با «سلطان قلبها» عاشق سینما شدم. پدرم اجازه نمی‌داد عکس فردین را روی دیوار بچسبانم چون موافق سینما و تئاتر نبود و خیلی مخالفت می‌کرد. بعدها گفت برو دنبال موسیقی و من رفتم دانشسرای هنر و در سال‌های بعد تخصص سینما و تئاتر را انتخاب کردم.

بقیه در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۰
محمّـد فیـروزی

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۳۸
محمّـد فیـروزی

ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم
به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را
کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان
نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را

 بقیه در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۱
محمّـد فیـروزی

پیک خبری خور»»  غبار روبی و عطر افشانی ضریح مطهر حضرت امامزاده سید داود (ع) خوروبیابانک، چهارشنبه 17 شهریور 95 بعد از نماز مغرب و عشا انجام شد که مبلغی بالغ بر:
 ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۸۰ ریال (هشت میلیون تومان)
از نذورات مردمی داخل ضریح جمع آوری شد.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۲
محمّـد فیـروزی

پیک خبری خور »»   امام جمعه خور در خطبه های امروز 19 شهریور با بیان روایتی از پیغمبر اکرم (ص) گفت : با تقواترین شما کسی است که حق به زبانش جاری شود حتی اگر به ضررش باشد.

در ادامه در رابطه با بحث ازدواج با بیان روایتی از امیر مومنان علی (ع)  فرمودند : وجود خود را برای توجه به واقعیات زندگی،، خود را میزان قرار بده..

 پدر و مادرها اگر خودشان را بجای جوانان قرار بدهند خیلی از مشکلات ازدواج حل میشود. خودتون رو میزان قرار دهید.

حضرت علی (ع) فرمودند : دوست داشته باش آنچه را که برای خودت دوست داری و آنچه را که برای خود کراهت میداری برای دیگران هم کراهت بدار. به همه مردم نیکی کن و خیرخواه باش چنانچه دوست داری به خودت نیکی شود. برای خودت زشت بدان آنچه را برای دیگران زشت میدانی، از مردم نیز خشنود باش.

در ادامه افزودند : اگر همه اینها رعایت بشود همه موانع و مشکلات ازدواج جوانان حل و آسان خواهد شد. جوانان باید در خانواده هایی در شأن خودشان زن بگیرند.

مهدی نژاد در پایان بحث ازدواج و خطبه اول گفت : جامعه ای که آمار ازدواجش بیشتر است آمار گناه کمتر و برعکس جامعه ای که آمار ازدواجش کمتر است آمار گناه و معصیت بیشتر است. خانواده ها امر ازدواج را آسان بگیرند که هم خود هم خانواده شان را بهشتی کنند. با این کارها همه ما سعادتمند خواهیم شد.

امام جمعه خور در خطبه های دوم از حادثه فجیع منا یاد کردند و افزودند : اگر عربستان تا گذشته با اسرائیل بصورت مخفیانه ارتباط داشت، الان آشکارا و آزادانه بکار خود می پردازد و هر روز جنایاتش بیشتر میشود. جامعه جهانی نیز در این رابطه سکوت کرده است و روحانیون در مقابل نقشه های دین زدایی مقابله کنند.

امام جمعه خور در پایان خطبه ها به بحث زکات پرداختند و افزودند زکات بدهید. یکی از نشانه های نیامدن باران ندادن زکات و معصیت زیاد در آن جامعه است.

مناسبت های هفته :

19 شهریور وفات آیت الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران

19 شهریور، 7 ذی الحجه مصادف با شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)

20 شهریور شهادت دومین شهید محراب حضرت آیت الله مدنی که بدست منافقین کوردل به شهادت رشید.

20 شهریور، 8 ذی الحجه شهادت مسلم بن عقیل

22 شهریور روز عید سعید قربان

در ضمن روز عید سعید قربان کشتارگاه باز است و همشهریان عزیز جهت رعایت بهدشت حفظ سلامت خود و خانواده شان همکاری کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۲
محمّـد فیـروزی

پیک خبری خور»»  عبدالحسین آخرین فرد ساکن در روستای «محمدآباد کوره گز» بود که در سالهای پایانی زندگانی خود به تنهایی در آن روستا سکونت داشت و در سن هشتاد و هشت سالگی درگذشت و مدفن او در شهر خور است. او در جوانی عاشق «رقیه» دختر عموی خود، که در شهر «خور» ساکن بود شد و از بستگان خود خواست که به خور بروند و رقیه را که «رقی» صدایش می کردند برای او خواستگاری کنند. از آنجایی که خانواده عموی او شهرنشین و متمول بودند، فامیل عبدالحسین می دانستند که عموی او دخترش را به روستا نمی فرستد و از این رو به درخواستش توجهی نمی کردند. بالاخره یک روز عبدالحسین به تنهایی به راه می افتد و به خانه عموی خود در خور می رود و شخصاً رقیه را از او خواستگاری می کند. عموی بی رحمش با چوب به جان او می افتد و او را از خانه خود بیرون می کند. عبدالحسین شبانگاه با تنی کبود به خانه پسر خاله خود می رود و او عبدالحسین را پناه می دهد. پس از آن عبدالحسین با دلی شکسته به روستا بر می گردد و در عشق «رقی» می سوزد و می سازد و همچنان از اطرافیان خود می خواهد که به نزد عمویش بروند و او را راضی کنند. راوی می گفت که تا دهها سال بعد با وجود آنکه رقیه ازدواج کرده بود، عبدالحسین باور نمی کرد و می گفت که رقی هنوز در خانه پدری است و بروید پدرش را راضی کنید.

فامیل عبدالحسین که بی تابی او را می دیدند نقشه ای کشیدند و دختری را در خور برای او خواستگاری کردند و مجلس عروسی برگزار کردند و او را به جای رقیه کنار عبدالحسین نشاندند به این تصور که پس از گذشت سالها عبدالحسین قیافه رقیه را فراموش کرده و باورش می شود که عروس، رقیه است ولی عبدالحسین متوجه شده و مجلس عروسی را ترک می کند و به خانه اش باز می گردد و تا آخر عمر با یاد او زندگی می کند. او در سالهای پایانی زندگانی بیمار شد و توسط برادر و برادر زاده هایش نگاهداری شد و زندگانی را بدرود گفت. روانش شاد....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۹
محمّـد فیـروزی


بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۸
محمّـد فیـروزی

پیک خبری خور»» شیر شتر که به دوغ شتر هم معروف است دارای خواص بی‌شماری است که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد :

1 ـ  در مخزن الادویه حکیم عقیلی خراسانی آمده است که شیر شتر جالی (جلادهنده)، منضج (پزنده اخلاط خام و غلیظ) و محلل (حل‌کننده اخلاط غلیظ و اورام) است.

بقیه در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۰۷
محمّـد فیـروزی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۳
محمّـد فیـروزی

پیک خبری خور»»  امام جمعه خور در خطبه های امروز گفت: موانع و مشکلات ازدواج بسیار است. سخت گیری در امر ازدواج جوانان موجب محروم کردن فرزندان از بسیاری از نعمت ها میشود. ایشان خطاب به پدر و مادرها گفت: راه ازدواج را هموار کنید و با ازدواج دختر و پسر با برنامه ای معمولی از گسترش فساد جلوگیری کنید.
امام جمعه خور به مناسبت شهادت  امام جواد الائمه "ع" گفت : امام جواد "ع" جوان ترین امامی بود که به شهادت رسید. امام رضا "ع" در توصیف آن امام میفرمایند: خداوند موجودی بابرکت تر از جوادم خلق نکرده است.
حجه الاسلام مهدی نژاد در ادامه با اشاره به ۱۴ شهریور سالروز شهادت شهید عزیز قدوسی اولین دادستان کل کشور که بعد از ۳۱ ماه خدمت بوسیله بمب آتش زا در دادستانی ترور شد گفت از ویژگی های این مجاهد عزیز این بود که در محل کارش از آن اداره چای و غذا استفاده نمیکرد.
ایشان در ادامه افزودند اینها ذخیره انقلاب بودند نه کسانی که حقوق های نجومی را گرفتند و بلعیدند. ایشان کسانی را که حقوق های نجومی میگرفتند دزد خطاب کرد و از قضات خواستند که همه آنها را پس بگیرند.
17 شهریور ۵۷ مصادف با ترور بنابقولی ۴۰۰۰ نفر از تظاهرکنندگان در میدان ژاله قدیم و شهدای فعلی توسط نیروهای نظامی ارتش شاهنشاهی است.
ایشان در پایان به بیانات رهبری پرداختند که میفرمایند: دشمن "آمریکا و اسرائیل" در سال ۵۷ و ۹۵ هیچ تغییری نکرده و در تمامی جنگ های دنیا دخالت داشته و دارد. دشمن اگر یک درصد احتمال بدهد میتواند ایران را شکست بدهد قطعاً حمله خواهد کرد ولی اینکار را نخواهد کرد چون از ایران اسلامی هراسان است.
امام جمعه خور حمله نکردن دشمن و ترس آنها را از هوشیاری های رهبری دانست و اشاره کرد دشمن یک درصد هم احتمال شکست ایران را نمیدهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۲
محمّـد فیـروزی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۴
محمّـد فیـروزی

شهادت مظلومانه جوانترین شمع هدایت و نهمین بحر کرامت، تسلیت و تعزیت.


**************************


شهادت غریبانه ی امام مسموم، جواد مظلوم(ع) بر شما تسلیت باد.



**************************


شهادت مظهر جود و سخا و علم و معرفت، امام جواد(ع) تسلیت و تعزیت.



**************************


غروب شفقگون نهمین آفتاب ولایت را تسلیت عرض میکنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۲
محمّـد فیـروزی

پیک خبری خور»»  عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران درباره پیشنهاد اخیر این کمیسیون مبنی بر تغییر تعطیلات پایان هفته اظهار کرد: ما تنها کشور اسلامی هستیم که در آن پنجشنبه و جمعه به عنوان تعطیلات آخر هفته محسوب می‌شود؛ البته برخی ادارات و شرکت‌ها پنجشنبه‌ها نصف روز فعالیت می‌کنند.

علیرضا خائف ادامه داد: افغانستان آخرین کشور اسلامی بود که پنجشنبه و جمعه در آن تعطیلات آخر هفته محسوب می‌شد که آنها نیز چند ماه پیش این روزها را تغییر دادند.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: در همه‌جای دنیا شنبه و  یکشنبه تعطیل است و چون در ایران تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه است از لحاظ اقتصادی این امر سبب شده که ما عملاً چهار روز تعطیل باشیم و دو روز از بازار جهانی عقب بمانیم؛ بنابراین ما به دنبال آن هستیم که این عقب ماندگی را به یک روز برسانیم و با توجه به اهمیت نماز جمعه پیشنهاد دادیم که دو روز جمعه و شنبه تعطیل باشند.

خائف با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته در این زمینه گفت: مطابق بررسی‌هایی که انجام دادیم اگر در هفته دو روز تعطیلی کامل وجود داشته باشد مردم به مسافرت می‌روند که این امر موجب گسترش گردشگری و ایرانگردی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قصد دارد که پیشنهاد تعطیلی روزهای جمعه و شنبه را در شورای گفت‌وگو به دولت ارائه کند چراکه اگر ما به دنبال جذب گردشگر و توسعه گردشگری هستیم ناچار به تعامل با تمامی بخش‌های حاکمیتی هستیم. بر همین اساس قصد داریم در این خصوص با دولت، مجلس و حوزه علمیه قم رایزنی کنیم.

عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران افزود: به نظر می‌رسد که نظر دولت در این خصوص مثبت است زیرا هفته گذشته در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق تهران، دکتر نعمتی معاون رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی از این پیشنهاد استقبال کرد.

/جام جم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۰
محمّـد فیـروزی

چهارم شهریور سالروز شهادت حاج مهدی عراقی، روز بسیج اصناف گرامی باد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۲۹
محمّـد فیـروزی

پیک خبری خور»»  شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوروبیابانک در نظر دارد امور طبخ و توزیع غذای برخی از واحدهای تابعه خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به پیمانکاران واجد شرایط به شرح زیر واگذار نماید.

 موضوع مناقصه: واگذاری امور خرید غذا

 واگذاری طبخ و توزیع غذا به صورت خرید غذا شامل:

۱- شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوروبیابانک (جندق)

۲-  شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوروبیابانک (شادن یغمایی)

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: میزان مبلغ سپرده شرکت در مناقصه در اسناد و شرایط مناقصه قید شده است.(50/000/000ریال)

 نوع تضمین شرکت در مناقصه : فیش واریزی یا ضمانتنامه معتبر بانکی

 مدت تضمین شرکت در مناقصه : جهت ضمانتنامه بانکی سه ماه

 محل توزیع اسناد مناقصه:

۱-ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوروبیابانک

۲- اصفهان ـ میدان آزادی ـ خیابان هزار جریب ـ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ـ ستاد مرکزی ـ ساختمان شماره سه ـ طبقه اول ـ اتاق ۲۰۳ ـ واحد کمیسیون مناقصات

 تاریخ توزیع اسناد مناقصه : از روز شنبه مورخ ۱۳۹۵/۵/۳۰ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۶/۳

 آخرین مهلت ارسال اسناد مناقصه از طریق پست پیشتاز:تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۵/۶/۱۳ به آدرس : اصفهان ـ میدان آزادی ـ خیابان هزار جریب ـ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان ـ ستاد مرکزی ـ ساختمان شماره یک ـ دبیرخانه مرکزی ـ کد پستی ۷۳۴۶۱-۸۱۷۴۶

زمان و محل بازگشایی پیشنهادهای رسیده: روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۶/۱۷ در ستاد مرکزی دانشگاه‌ علوم پزشکی اصفهان.

*به پیشنهادهای فاقد امضا، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از پایان مهلت مقرر ( مورخ ۱۳۹۵/۶/۱۳) ارسال شود  ترتیب اثر داده نخواهد شد.

*پیشنهاد دهنده مکلف است مبلغ سپرده را فقط به صورت فیش واریزی یا ضمانتنامه معتبر بانکی ارایه نماید، لذا به پیشنهادهای فاقد سپرده، فیش بانکی مخدوش، سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی یا بین بانکی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

*سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه درج گردیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۲
محمّـد فیـروزی

یکم شهریور ، زاد روز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک
بر تمامی پزشکان دلسوز و زحمتکش مبارک باد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۱۱
محمّـد فیـروزی