مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ

۰

خوروبیابانک میزبان مسابقات شتر سواری

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ

http://safirekhoor.ir/uploads/2015/04/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوروبیابانک از برگزاری ششمین دوره مسابقات کشوری شترسواری در شهرستان خوروبیابانک خبر داد.

دوازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز میلاد باسعادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) از ساعت ۹ صبح، ششمین دوره مسابقات کشوری و چهارمین دوره استانی مسابقات شتر سواری در روستای مصر برگزار خواهد شد. موسوی تصریح کرد: از ۹ استان سمنان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، قم، هرمزگان، یزد و اصفهان جهت شرکت در مسابقات دعوت به عمل آمده که امیدواریم شاهد حضور پرشوری در مسابقات باشیم. سرپرست اداره ورزش و جوانان خوروبیابانک با اشاره به اینکه شهرستان خوروبیابانک تا کنون سه دوره میزبان این مسابقات بوده است خاطر نشان کرد: این مسابقات در دو گروه شترهای کند رو و شتر های تند رو معروف به جمّاز برگزار می شود. موسوی افزود: در کنار برگزاری مسابقات نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی و عرضه محصولات محلی همراه با برنامه های شاد و تفریحی برپا خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی