مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ

۰

به گزارش پیک خبری خور همزمان با 15 اسفند اولین روز از هفته منابع طبیعی نواختن زنگ سبز و نهال کاری با موضوع صلح و دوستی با حضور فرمانداری ، شورای اداری و امام جمعه محترم شهر خور در یکی از مدارس شهرستان خور (مدرسه برکت) و در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار گردید.

آقای آخوند رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خور در گفتگو با پیک خبری درباره اهمیت درخت و درختکاری افزودند روز درختکاری نشان‌دهنده انس همیشگی انسان با طبیعت و درخت است و به شکرانه این طبیعت زیبای خداوندی همه ما در کاشت درخت سهیم خواهیم بود. وی افزود: درخت منشاء خیر و برکات زیادی برای ماست لیکن از این نعمت خدادادی می‌توانیم به‌عنوان نماد زندگی و مایه آرامش انسان‌ها نام ببریم. آقای آخوند بر ضرورت حفظ و حراست از منابع طبیعی و ترویج فرهنگ درختکاری در جامعه تاکید کرد. ضمناً امروز آقای آخوند و همکاران غرس نهال را در محل کارشون داشتند.

مطالب تکمیلی در ادامه مطلب + تصاویر....

آقای آخوند همچنین به بیان برنامه های این مرکز که همزمان با هفته منابع طبیعی که از ۱۵ الی ۲۱ اسفند برگزار می‌شود اشاره فرمودند. این برنامه ها شامل :

دوشنبه  17 اسفندماه : منابع طبیعی، جنگلبانان، حفاظت و قانون، همایش یگان حفاظت در اصفهان.

سه شنبه  18 اسفندماه : برگزاری کلاس توجیهی شترداران در مرکز مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خور.

چهارشنبه  19  اسفندماه : منابع طبیعی، بسیج سازندگی ؛ جوامع عملی.

پنج شنبه 20 اسفندماه : غبارروبی گلزار شهدای خور رأس ساعت 16.

و غبارروبی گلزار شهدای فرخی و غرس نهال رأس ساعت 17.

جمعه 21 اسفندماه : منابع طبیعی، آموزه های دینی، مشارکت مردمی، توزیع نهال رایگان بعد از برگزاری نماز جمعه.

با تشکر فراوان از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خوروبیابانک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی