مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

۰

پارک ویژه بانوان در شهر خور احداث می شود

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

پیک خبری خور»» به ‌منظور فراهم کردن محیطی راحت جهت گذران اوقات فراغت بانوان، پارک ویژه بانوان در شهر خور احداث می‌شود. ایجاد پارک و فضای ورزشی و تفریحی مختص بانوان امری مهم و انکارناپذیر است.

در فرهنگ اسلامی حاکم بر جامعه ما احداث مکانی مناسب و تفرجگاهی بسیار زیبا و آرام‌ بخش، دارای شرایط خاص مخصوص بانوان ضروری است. بانوان مانند آقایان نیاز به ورزش دارند و باید عدالت برای خانم‌ها اجرا شود و مکان‌هایی را در اختیار آن‌ها قرار دهند و اعتباری مختص بانوان هزینه شود.
انشاالله پارک بانوان متناسب با منزلت زنان شهرستان خور ساخته شود تا شهروندان بانوی ما ساعات و لحظات شاد همراه با سلامت و آرامش جسمی و روحی را در پارک بگذرانند.
با تشکر فراوان از شهرداری و شورای اسلامی شهرستان خور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی