مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ

۰

پیک خبری خور»»  با تلاش ماموران ایست و بازرسی شهید رشیدی فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک 46 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال توقیف شد. سرهنگ فضل الله رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران مستقر در ایست بازرسی شهید رشیدی شهرستان خوروبیابانک حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون دانگ فنگ حامل 46 تن برنج خارجی مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که هر دو خودرو فاقد مدارک معتبر گمرکی مبنی بر حمل این مقدار کالا بوده و بصورت قاچاق نسبت به وارد کردن آن ها اقدام کردند که در این زمینه با هماهنگی مقام قضایی هر دو محموله برنج به همراه خودرو توقیف شدند.
رحیمی ارزش کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه دو راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

/ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی