مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

۰

پیک خبری خور»»  حجت الاسلام و السلمین سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهرستان خوروبیابانک در مسجد النبی این شهر با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 1369 گفت: آزادگان هشت سال دفاع مقدس سخت ترین شکنجه های روحی و روانی را در زندان های عراق تحمل کردند از این رو باید قدردان آنان باشیم و مسئولان نیز باید دین خود را نسبت به آنها ادا کنند.
وی ادامه داد: این آزادگان سرافراز با همان رشادتی که در دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند باید جوانان را با ارزش های انقلاب آشنا کنند.
امام جمعه خوروبیابانک در ادامه با اشاره به 11 ذی القعده ولادت امام رضا (ع) گفت: آن حضرت شرط توحید را ولایت عنوان کردند و در زمان غیبت امام عصر(عج) نیز ولایت، از آن ولی فقیه است.
وی افزود: بنابراین همه باید پیرو ولایت فقیه باشیم و رفتاری بر خلاف نظر ولی فقیه انجام ندهیم.
امام جمعه خور در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه کرامت بر ضرورت پیروی از سیره عملی امام رضا(ع) تاکید و بیان کرد: پرونده سازی، بی اعتبار کردن افراد از طریق رسانه ها، فحش و ناسزا امری مذموم است.
امام جمعه خور با تشکر از سفر دوروزه دکتر زرگر پور استاندار اصفهان به خوروبیابانک گفت: مردم شهر کویری خور به آب شُرب نیاز دارند و برای تامین آب شُرب این منطقه باید برنامه اساسی تدوین شود.
حجت الاسلام مهدی نژاد همچنین کمبود امکانات درمانی و مسکن را از دیگر مشکلات این شهرستان بیان کرد و افزود: جوانان چشم انتظار رفع این مشکلات هستند.

/ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی