مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

۰

جاده نایین به طبس دو بانده می شود

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

پیک خبری خور»» روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از حجت الله غلامی اضافه کرد: از مهمترین اقدام هایی که برای راه های استان هدف گذاری شده بحث اتصال شهرستان ها به صورت دوبانده به مرکز استان است.
وی اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک در مسیر یکی از محورهای سیاحتی زیارتی کشور واقع شده و حجم بالایی از سفرهای جاده ای را به خود اختصاص داده است به همین دلیل محورهای اصلی واقع در این شهرستان نیز دو بانده می شود.
غلامی افزود: سال گذشته بخشی از محور نایین - خور - طبس با اعتبار 220 میلیارد ریال افتتاح شد و امید است امسال بتوانیم مابقی این مسیر را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم .
مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان همچنین گفت: پارسال بیش از 270 میلیارد ریال در سطح جاده های شهرستان خوروبیابانک هزینه شد که سالجاری این رقم به 350 میلیارد ریال افزایش می یابد .

شهرستان خوروبیابانک با 320 کیلومتر راه اصلی و 415 کیلومتر راه روستایی در شرقی ترین نقطه استان اصفهان یعنی 420 کیلومتری شهر اصفهان است.

/ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی