مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ب.ظ

۰

http://www.axgig.com/images/06907175257801271351.jpg

پیک خبری خور»»  حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نمازجمعه خور در مسجد النبی این شهر با انتقاد از بی توجهی برخی دستگاه ها در مبارزه با قاچاق کالا گفت: قاچاق یک عنصر بسیار مخرب در اقتصاد کشور است و عمل انقلابی برای امحای آن نیز امری است که ریشه های قرآنی دارد. وی در ادامه به ارزش مقام زن در مکتب اسلام اشاره کرد و افزود: در آیین اسلام، زن موجودی با ارزش است ولی در سایر مکتب های غیراسلامی از زن بعنوان کالای شهواتی و بردگی یاد می شود. وی افزود: زنانی که در مکتب اسلام رشد کرده اند زینب وار با ایمان و اعتقاد راسخ در برابر ناملایمات ایستادگی می کنند. خطیب جمعه خوروبیابانک افزود: زنان می توانند بر اساس آموزه های دینی و مکتب عاشورای حسینی فرزندانی را تربیت کنند که در مقابل دشمن پیروز و سربلند باشند.

مهدی نژاد به روز جهانی مساجد نیز اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی، جوانان را به سمت مساجد جذب کنیم. وی با بیان اینکه مساجد پایگاه ارتباط با خدا و تصمیم گیری برای اسلام است، افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، بیشترین فعالیت ها در مساجد صورت می گرفت.

مهدی نژاد همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهیدان رجایی و باهنر با ساده زیستی و ولایتمداری و خدمت رسانی به مردم همیشه الگو بودند. وی افزود: مسوولان در هفته دولت، عملکرد دستگاه های اجرایی و خدماتی را به اطلاع مردم برسانند.
وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی روز به روز رو بسوی استیصال می رود، اضافه کرد: فلسطینیان و جبهه مقاومت نیت کرده اند تا آزادی کامل مسجدالاقصی و اقامه نماز توسط ولی امر مسلمین جهان از قیام خود دست برندارند و هرگز عقب نشینی نکنند.

/ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی