مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ق.ظ

۰

افتتاح 230 طرح در بخش کشاورزی

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ق.ظ

پیک خبری خور»»  رییس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی اصفهان گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در تاریخ 2 الی 8 شهریور ماه، تعداد 230 طرح کشاورزی افتتاح و از 43 تولیدکننده برتر استان تجلیل می شود.

سید محمد موسوی با اشاره به اجرای 17 طرح کشاورزی در شهر اصفهان افزود: از این تعداد طرح، شهرستان شهرضا با 36 طرح، و خوروبیابانک با یک طرح به ترتیب دارای بیشترین و کمترین پروژه های کشاورزی در سطح استان هستند.

وی ادامه داد: این طرح ها با اعتباری بیش از 1097 میلیارد ریال انجام شده است و زمینه اشتغال را برای 1800 نفر در سطح استان فراهم می کند.

رییس اداره وابط عمومی جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: این طرح های کشاورزی شامل 118 طرح آب و خاک و امورفنی مهندسی، 16 طرح تولیدات گیاهی، 38 طرح تولیدات دامی، 18 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری، 28 طرح امور عشایر، 7 طرح صنایع کشاورزی، 3 طرح تحقیقات کشاورزی و 2 طرح دامپزشکی است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی