مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

۰

پیک خبری خور»»  فرمانده یگان حفاظت محیط  استان اصفهان تاکید کرد: مراسم تقدیر از محیط بانان اصفهانی با یک هفته تاخیر در هفته دولت برگزار خواهد شد و برنامه های شاد و مفرحی به مناسبت این روز  برنامه‌ریزی شده است. وی با بیان اینکه در سال جاری این مراسم به  صورت غیر متمرکز برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم با حضور محیط بانان شهرستان های کاشان، فریدن، آران وبیدگل، گلپایگان، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و خوانسار در پناهگاه حیات وحش موته و با حضورمحیط بانان شهرستان های تیران و کرون، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر و میمه، برخوار، لنجان و فلاورجان، در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو برگزار خواهد شد.

جمشیدیان ابراز داشت: همچنین مراسم روز ملی محیط بان با حضور محیط بانان اصفهان، شهرضا، سمیرم، مبارکه و دهاقان در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی و با حضور محیط بانان نایین، خوروبیابانک، اردستان و نطنز در شهرستان اردستان برگزار خواهد شد.

/خبرگزاری مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی