مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۲ ب.ظ

۰

پیک خبری خور»»  امام جمعه خور در خطبه های امروز گفت: موانع و مشکلات ازدواج بسیار است. سخت گیری در امر ازدواج جوانان موجب محروم کردن فرزندان از بسیاری از نعمت ها میشود. ایشان خطاب به پدر و مادرها گفت: راه ازدواج را هموار کنید و با ازدواج دختر و پسر با برنامه ای معمولی از گسترش فساد جلوگیری کنید.
امام جمعه خور به مناسبت شهادت  امام جواد الائمه "ع" گفت : امام جواد "ع" جوان ترین امامی بود که به شهادت رسید. امام رضا "ع" در توصیف آن امام میفرمایند: خداوند موجودی بابرکت تر از جوادم خلق نکرده است.
حجه الاسلام مهدی نژاد در ادامه با اشاره به ۱۴ شهریور سالروز شهادت شهید عزیز قدوسی اولین دادستان کل کشور که بعد از ۳۱ ماه خدمت بوسیله بمب آتش زا در دادستانی ترور شد گفت از ویژگی های این مجاهد عزیز این بود که در محل کارش از آن اداره چای و غذا استفاده نمیکرد.
ایشان در ادامه افزودند اینها ذخیره انقلاب بودند نه کسانی که حقوق های نجومی را گرفتند و بلعیدند. ایشان کسانی را که حقوق های نجومی میگرفتند دزد خطاب کرد و از قضات خواستند که همه آنها را پس بگیرند.
17 شهریور ۵۷ مصادف با ترور بنابقولی ۴۰۰۰ نفر از تظاهرکنندگان در میدان ژاله قدیم و شهدای فعلی توسط نیروهای نظامی ارتش شاهنشاهی است.
ایشان در پایان به بیانات رهبری پرداختند که میفرمایند: دشمن "آمریکا و اسرائیل" در سال ۵۷ و ۹۵ هیچ تغییری نکرده و در تمامی جنگ های دنیا دخالت داشته و دارد. دشمن اگر یک درصد احتمال بدهد میتواند ایران را شکست بدهد قطعاً حمله خواهد کرد ولی اینکار را نخواهد کرد چون از ایران اسلامی هراسان است.
امام جمعه خور حمله نکردن دشمن و ترس آنها را از هوشیاری های رهبری دانست و اشاره کرد دشمن یک درصد هم احتمال شکست ایران را نمیدهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی