مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

۰

پیک خبری خور »»   امام جمعه خور در خطبه های امروز 19 شهریور با بیان روایتی از پیغمبر اکرم (ص) گفت : با تقواترین شما کسی است که حق به زبانش جاری شود حتی اگر به ضررش باشد.

در ادامه در رابطه با بحث ازدواج با بیان روایتی از امیر مومنان علی (ع)  فرمودند : وجود خود را برای توجه به واقعیات زندگی،، خود را میزان قرار بده..

 پدر و مادرها اگر خودشان را بجای جوانان قرار بدهند خیلی از مشکلات ازدواج حل میشود. خودتون رو میزان قرار دهید.

حضرت علی (ع) فرمودند : دوست داشته باش آنچه را که برای خودت دوست داری و آنچه را که برای خود کراهت میداری برای دیگران هم کراهت بدار. به همه مردم نیکی کن و خیرخواه باش چنانچه دوست داری به خودت نیکی شود. برای خودت زشت بدان آنچه را برای دیگران زشت میدانی، از مردم نیز خشنود باش.

در ادامه افزودند : اگر همه اینها رعایت بشود همه موانع و مشکلات ازدواج جوانان حل و آسان خواهد شد. جوانان باید در خانواده هایی در شأن خودشان زن بگیرند.

مهدی نژاد در پایان بحث ازدواج و خطبه اول گفت : جامعه ای که آمار ازدواجش بیشتر است آمار گناه کمتر و برعکس جامعه ای که آمار ازدواجش کمتر است آمار گناه و معصیت بیشتر است. خانواده ها امر ازدواج را آسان بگیرند که هم خود هم خانواده شان را بهشتی کنند. با این کارها همه ما سعادتمند خواهیم شد.

امام جمعه خور در خطبه های دوم از حادثه فجیع منا یاد کردند و افزودند : اگر عربستان تا گذشته با اسرائیل بصورت مخفیانه ارتباط داشت، الان آشکارا و آزادانه بکار خود می پردازد و هر روز جنایاتش بیشتر میشود. جامعه جهانی نیز در این رابطه سکوت کرده است و روحانیون در مقابل نقشه های دین زدایی مقابله کنند.

امام جمعه خور در پایان خطبه ها به بحث زکات پرداختند و افزودند زکات بدهید. یکی از نشانه های نیامدن باران ندادن زکات و معصیت زیاد در آن جامعه است.

مناسبت های هفته :

19 شهریور وفات آیت الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران

19 شهریور، 7 ذی الحجه مصادف با شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)

20 شهریور شهادت دومین شهید محراب حضرت آیت الله مدنی که بدست منافقین کوردل به شهادت رشید.

20 شهریور، 8 ذی الحجه شهادت مسلم بن عقیل

22 شهریور روز عید سعید قربان

در ضمن روز عید سعید قربان کشتارگاه باز است و همشهریان عزیز جهت رعایت بهدشت حفظ سلامت خود و خانواده شان همکاری کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی