مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ

۰

هدف جنگ نرم کم فروغ کردن معرفت حسینی است

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ

حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خوروبیابانک اظهار کرد: یکی از رمزهای موفق در جنگ هشت ساله داشتن روحیه شهادت طلبی، ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان و شهدا بود که از امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش آموخته بودند.
وی خاطرنشان کرد: در فرهنگ عاشورای حسینی و معرفت شناسی اهل بیت علیه السلام، شجاعت، رشادت، ایثار، شهادت طلبی، حجاب، عفت، عزت و خداشناسی موج می زند.
خطیب جمعه خوروبیابانک گفت: امروز به برکت جانفشانی شهدا و ایستادگی و مقاومت مردم روز به روز و سال به سال بر عزت و اقتدار میهن اسلامی افزوده می شود.
مهدی نژاد افزود: اجتماع بزرگ اربعین حسینی تیری بر قلب دشمنان قسم خورده اسلام است و باید به ترویج این فرهنگ عاشورایی اهتمام جدی داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به 17 مهرماه روز جهانی کودک گفت: در اسلام نسبت به مهربان بودن با کودکان سفارش شده است چرا که پیامبر (ص) فرمودند به کودکان خود رحم کنید و به آنان مهربانی نمایید.
وی همچنین ضمن گرامیداشت 22 مهرماه به عنوان روز تجلیل اسرا و مفقودان افزود: هر چه که این نظام مقدس دارد به برکت مجاهدت جانبازان عزیز و جانفشانی مفقودان و رزمندگان اسلام است که استقلال امنیت و اقتدار را برای کشور ایران به ارمغان آوردند.

/ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی