مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ

۰

http://static1.afkarnews.ir/thumbnail/TMyjEAqYnfcw/rDxJk2yoXn9KV7c7C6kDwXaPFqBh_rqJ9gxKMPbWRfLhaRqCI9JPJVmNUth0ZaDgXTYXaWKO8q0wfYWGdiJBEedZbU5YLDeVNsXvcE91QDFa6JPbbGjI9Q,,/ItDLr0K8SvQk.jpg

مهندس سید پرویز فتاح ، رئیس کمیته امداد در سفر خود به شهرستان خور در دیدار خود با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خوروبیابانک تاکید کرد: باید همه مددجویان به سفرهای زیارتی عتبات و عالیات و مشهد مقدس اعزام شوند تا با زیارت ائمه معصومین(ع) دلهایشان آرام گیرد. 

در ادامه این دیدارآیت الله سید احمد مهدی نژاد، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک خطاب به رئیس کمیته امداد گفت:  متاسفانه محرومیت بسیاری دامن گیر مردم این شهرستان است و با وجود خیریه های بسیاری که در این شهر وجود دارد اما هنوز چهره محرومیت در حوزه  بهداشت و معیشت مردم در این شهر زیاد است.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان خوروبیابانک از هیچ گونه امکانات اقتصادی و یا سرمایه بزرگ برخوردار نیست تاکید کرد: بالاترین درآمد های این شهر در حد کارمندی است و  اما بقیه مردم برای رفع نیاز های معیشتی خانواده شان دچار مشکل هستند.

آیت ا... مهدی نژاد  خطاب به رئیس کمیته امداد بیان کرد: بهترین اعمال نزد خدا خدمت رسانی به خلق است و این برخواسته از روح تعالیم اسلامی و سخنان ائمه اطهار است  که" تا می توانید به خلق خدا کمک کنید."

وی با اشاره به مراجعه کنندگان بسیاری به دفتر امام جمعه این شهر برای رفع مشکلات بهداشتی و معیشتی خود گفت:این شهر با وجود محدویت های بسیار،  مردمی متدین و خونگرم دارد و ما امیدواریم با مساعدت های کمیته امداد و دیگر نهاد های حمایتی بتوانیم در جهت رفع محرومیت در این شهرستان گام برداریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
محمّـد فیـروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی