مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ

۱

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شد

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ

مگستان خور»»  دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌ خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توانست با کسب اکثریت رای مردم این کشور  پیروز در انتخابات شود.
رأی‌دهندگان آمریکایی برای برگزیدنِ چهل‌ و پنجمین رئیس‌ جمهور آمریکا از میان هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌ خواه، روز گذشته به مراکز اخذ رأی مراجعه کردند.
درمجموع 218 میلیون و 959 هزار نفر واجد شرایط رأی‌دهی در انتخابات آمریکا بودند که از این تعداد تنها 146 میلیون و 311 هزار نفر برای رأی دادن ثبت نام کرده بودند.

نظرات  (۱)

۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۰۲ بیوگرافی دونالد ترامپ

(به انگلیسی: Donald John Trump) (متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶) بیزنس‌من، نویسنده، سیاستمدار و شخصیت تلویزیونی آمریکایی ونامزد حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ است. ترامپ از سال ۱۹۷۱ رئیس هیئت مدیره سازمان ترامپ که شرکت هلدینگ اصلی معاملات املاک و دیگر منافع کسب و کاری اوست، بوده است.

ترامپ که متولد و بزرگ شدهٔ نیویورک است، در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شد. او که حین تحصیل در دانشگاه در شرکت پدرش فرد ترامپ کار می‌کرد از سال ۱۹۷۱ کنترل این کسب‌وکار خانوادگی را در دست گرفت و بعدتر آن را به «سازمان ترامپ» تغییر نام داد. ترامپ در مدت فعالیتش هتل‌ها، گازینوها، زمین‌های گلف، محله ریورساید ساوت منهتن و ساختمان‌های متعدد دیگری ساخته که بسیاری شان نام او را بر خود دارند از جمله تفریگاه‌های ترامپ (که هم اکنون در مالکیت کارل آیکان است).

او نام ترامپ را برندی پرارزش و متمایز کرده، و لایسنس آن را به شرکت‌های متعددی که در آن‌ها سهمی ندارد یا سهم کمی دارد اعطا می‌کند. ترامپ در سال ۲۰۰۰ برای کسب نامزدی حزب ریفورم در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کرد و در انتخابات مقدماتی این حزب در دو ایالت پیروز شد و سپس کنار کشید. ترامپ از سوی مجله فوربز در زمره ۵۰۰ فرد ثروتمند جهان می باشد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی