مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴ ق.ظ

۰

http://khoorbiabanak.gov.ir//Dorsapax/Data/Sub_8/File/hamahangiarbaein95082501.jpg

در این جلسه که روز  سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان درمحل فرمانداری برگزار شد ایرجی معاون فرماندار خوروبیابانک اربعین حضرت امام حسین (ع) و شهادت صحابی رسانه شهید خزایی را تسلیت گفت و هدف از جلسه را برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار نمودن راهپیمایی و مراسم اربعین در شهر خور، جندق و فرخی و روستاهای چاهملک و مهرجان بیان نمود و افزود: اربعین نماد بزرگی درجهان اسلام است و الحمدا... درچند سال اخیر شاهد بزرگترین تجمع مذهبی جهان باحضور بی نظیر مردم و درایت رهبری عزیز انقلاب و همراهی و مساعدت دولتمردان خدوم هستیم و تجمع اربعین موجب وحدت جهان اسلام است.

 ایشان پیرامون وحدت جهان اسلام مطالبی را بیان نمود و تصریح کرد: تفرقه موجب سست شدن انسجام دولتهای اسلامی و مردم مسلمان می شود باید تمام همت مصروف هماهنگی، یکدلی و یکرنگی شود تا دشمن نا امید گردد. وی از زحمات دست اندر کاران اجتماع عظیم اربعین نیز تشکر نمود.

اتخاذ تدابیر امنیتی مراسم و کنترل ترافیک در شهرهای خورT جندقT فرخی توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور، تجمع در بارگاه امامزاده سید داود(ع) شهر خور، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و قرائت زیارت اربعین، برگزاری ایستگاه های صلواتی و... از جمله مهمترین مسائل و موارد مطروحه در جلسه بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی