مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ق.ظ

۰

http://img8.irna.ir/1395/13950829/82314739/82314739-71185959.jpg

مگستان خور»» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک گفت: هفته بسیج فرصتی مناسب برای بیان اهداف و اندیشه های ناب بسیج و رشادت های شهدا، ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان است.
سرهنگ دوم پاسدار ' محمدرضا تاج الدین ' افزود: بسیج امروز در عرصه های مختلف فعال و نقش آفرین بوده و حمایت از تولید داخلی از برنامه های بسیج است.
وی غبار روبی و عطر افشانی گلزار 118 شهید شهرستان و چهار شهید گمنام شهرهای خور و جندق، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی و دانشجویی، برگزاری کارگاه های آموزشی مشاغل خانگی و فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی و نشست های بصیرت افزایی و نهضت روشنگری را از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان خور و بیابانک اعلام کرد.
برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری اردوهای طرح هجرت و گروه جهادی پزشکی، همایش ائمه جمعه و جماعات، برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی و همایش پیاده روی و کوهپیمایی، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی و کارگاه های مشاغل خانگی، برپایی نمایشگاه عکس، خطبه خوانی حضرت زینب و نشست مادرانه از دیگر برنامه های هفته بسیج در خور و بیابانک است که تاج الدین به آنها اشاره کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک با اشاره به تقارن هفته بسیج با اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: فرهنگ اربعین حسینی مبارزه با ظلم ستیزی است و امام حسین علیه السلام با ایثار و از خود گذشتگی دین اسلام را حفظ کرد و این درس باید سرلوحه کار همه باشد.
وی نخستین مصداق هر بسیجی داشتن روحیه جهادی، انقلابی و استکبار ستیزی بیان کرد و گفت: فعالیت‌های این نهاد از زمان تأسیس تا به امروز در راستای حرکت حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) است.
سرهنگ تاج الدین خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان در تمام عرصه‌های دفاعی، تهاجمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هرجا که نیاز انقلاب باشد ورود می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک با بیان اینکه فرهنگ بسیج برگرفته از خط فکری امام راحل و اندیشه رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: مهمترین اصول این اندیشه و خط فکری، وحدت، استکبار ستیزی، استقلال، آزادی، عزت، گذشت و قانون مداری و برگرفته از مکتب عاشورا و مهدویت است.
پنجم آذر سال 1358، امام خمینی (ره) فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند و به همین مناسبت از 30 آبان تا 6 آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.

/ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی