مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ق.ظ

۰

همزمان با آغاز هفته بسیج، واکسیناسیون هشت هزار قطعه طیور بومی برای مبارزه با بیماری نیوکاسل، در شهرستان خوروبیابانک انجام می شود.

مگستان خور»»  رئیس شبکه دامپزشکی خوروبیابانک گفت: این طرح علاوه بر 5 روستای چاهملک، مهرجان، ابراهیم آباد، جعفرآباد و مصر برای اولین بار درسه شهرخور، جندق و فرخی اجرا خواهد شد.
وی هدف از اجرای این طرح را کنترل بیماری در طیور، جلوگیری از انتشار بیماری به واحدهای صنعتی و کمک به اقتصاد خانوارها بیان کرد و گفت : واکسیناسیون طیور بومی سوم تا پنجم آذر امسال با مشارکت بسیج سازندگی و عضویت هشت بسیجی به صورت رایگان اجرا می شود.
نیوکاسل بیماری ویروسی خاص پرندگان و طیور خانگی با درصد واگیری و مرگ و میر بالاست که عوارض عصبی، گوارشی و تنفسی حاد در طیور ایجاد می کند.
شهرستان خوروبیابانک با 12هزارکیلومتر مربع وسعت در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است که از شمال با استان سمنان، از جنوب به استان یزد و از شرق با استان خراسان جنوبی و از غرب با شهرستان نایین در اصفهان همجوار است.

/ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی