مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ق.ظ

۰

مدیر کمیته امداد امام ‌خمینی خوروبیابانک گفت: امسال با مشارکت نیکوکاران، افزون بر سه میلیاردو 850 میلیون ریال درآمد در حوزه توسعه مشارکت های مردمی این نهاد جذب شد.

مگستان خور»»  محمود جلالی گفت : این درآمد صرف خانواده های نیازمند می شود.
وی با اشاره به پرداخت وام اشتغالزایی در سالهای 94 و 95 گفت: در راستای اشتغالزایی مددجویان و خانواده های نیازمند بیش از 200 فقره وام خودکفایی و اشتغال در بخش دامپروری، صنایع دستی و فعالیت های صنعتی و خدمات اختصاص یافت.
جلالی خاطرنشان کرد: این نهاد 37 ایتام را تحت حمایت دارد که از کمک 250 خیر و حامی نیکوکار طرح اکرام بهره مندند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی خوروبیابانک همچنین از برگزاری 30 کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و آموزش های ازدواج و بهداشت و خانواده ویژه مادران و دختران خبر داد و گفت: در این کارگاه ها بیش از 240 نفر شرکت کرده اند.
وی همچنین از توزیع 636 سبد غذایی به ارزش 300 میلیون ریال بین مددجویان کمیته امداد شهرستان خوروبیابانک خبر داد.
جلالی خاطرنشان ‌کرد: امسال با مشارکت 440 میلیون ریالی کمیته امداد و خیران، کمک هزینه جهیزیه 19 نوعروس تحت پوشش تامین شد.
وی افزود: ‌اکنون 126 خانوار تحت حمایت از خدمات بیمه تامین اجتماعی مشاغل و زنان سرپرست خانوار بهره مندند و این نهاد ماهیانه 750 هزار ریال به حساب 130 کودک کم رشد زیر پنج سال واریز می کند.
جلالی گفت: در حال حاضر 146 دانش آموز و دانشجو زیر پوشش این نهاد قرار دارند.
وی بیشترین مددجویان تحت پوشش این نهاد را از شهرهای خور، جندق و فرخی بیان کرد و افزود: در شهرستان خوروبیابانک یک هزارو 141 نفر در قالب حدود 613 خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند..

/ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی