مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

۰

http://khoorbiabanak.gov.ir//Dorsapax/Data/Sub_8/File/ekhtetamiyesarshomari95090101.jpg

مگستان خور»»  در این جلسه که روز سه شنبه ۲ آذرماه ۱۳۹۵ و با هدف اختتامیه طرح حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ شهرستان خور و بیابانک برگزار شد فرماندار از تلاش و پیگیری های ۶۰ روزه کلیه عوامل و رده های ستاد سرشماری تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: اکنون که پس از ۶۰ روز تلاش و پیگیری و با تأسی به منویات مقام معظم رهبری در اجرای فرمان ریاست محترم دولت تدبیر و امید مبنی بر اجرای سرشماری توانستیم مقام دوم استان را پس از شهرستان نایین کسب نمائیم از زحمات کلیه عزیزان به ویژه مامورین سرشماری تشکر و ارج می نهیم.

 

فرماندار با اشاره به این که هدف از سرشماری و ثبت دقیق آمار جمعیتی تصور چشم انداز روشن و دوره پیشرفت برای شهرستان خور و بیابانک است تصریح نمود: گرچند با نگاه ویژه استاندار معزز اصفهان و تأکید ایشان بر توسعه متوازن شرق استان شاخص جمعیت در توزیع اعتبارات در سال گذشته لحاظ نشد اما بعد جمعیت در مقوله آمایش سرزمینی  پایدار و توسعه متوازن برای شهرستان حایز اهمیت است و ازاین رو از تلاش همه دست اندرکاران امر سرشماری تشکر می نمایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی