مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۹ ب.ظ

۰

دراین جلسه که در محل فرمانداری تشکیل شد علی استوار فرماندار خوروبیابانک پیشاپیش فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: سی هشمتین بهار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پیش رو داریم و آنچه که امروز ایران عزیز را به اوج عزت و سعادت رسانیده است ایثارگری های برگرفته از فرهنگ عاشورایی اهل بیت عصمت و طهارت و رهبری و زعامت بنیان گذار کبیر نظام جموری اسلامی ایران و در ادامه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است

وی تصریح نمود: هدایت انقلاب به رهبری امام خمینی(ره)در دروان اولیه انقلاب نعمتی بود که خدواند متعال به ما ارزانی داشت که با درایت و تدبیر توانستند مسیر انقلاب را روشن نمایند. 

فرماندار با اشاره به فرازهایی از بیانات امام خمینی (ره) افزود: جنس انقلاب ما از جنس انقلاب فرهنگی بود و حفظ انقلاب اسلامی از اهم واجبات است در حال حاضر همه دنیا می بینند ایران توانسته است با حفظ آرامش و امنیت داخلی خود، امید بخش و آزادی برای دیگر کشورهای منطقه باشد.

وی اظهار داشت: باید دستاوردهای نظام و برکات عظیم انقلاب اسلامی بصورت مطلوب برای مردم در دهه مبارک فجر تشریح گردد و این موضوع باید در اولویت کار مسئولین و خدمتگزاران قرار گیرد.

استوار افزود: دولت یازدهم علی رغم همه مسایل و مشکلات در حوزه های مختلف با هدایت های مقام معظم رهبری توانسته است مدیریت مطلوب داشته باشد. وی به حجم سرمایه گذاری خارجی ۱۱ میلیارد ۸۰۲ میلیون دلاری در حوزهای مختلف اشاره و عنوان نمود: متاسفانه رکود کماکان وجود دارد اما تورم بالای ۴۲ درصد که در ابتدای دولت یازدهم وجود داشت با درایت خوب ریاست محترم جمهوری به حدود ۲/۷ درصد در سال جاری رسیده است .

فرماندار با اشاره به این که بیان واقعیت امری پسندیده و جزء آموزهای دینی است که باید مولفه های اخلاقی آن نیز رعایت گردد افزود:  بعضی متاسفانه بدنبال این هستند سیاه نمایی نمایند. دولت هر موضوعی را که مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده اجرایی نموده است وارونه نمودن حقایق ظلم، هم به انقلاب هم به مردم است.

 طی این جلسه کمیته های هفده گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر تشکیل و مسئولیت هر یک از ادارات عضو کمیته های مختلف ابلاغ شد.

/فرمانداری خور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی