مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ

۰

در این جلسه استوار فرماندار خوروبیابانک اظهار داشت: براساس نامه استاندار محترم و معزز استان اصفهان فرمانداران نسبت به برگزاری کمیته بزرگداشت شهدای کارگر و بازدید از خانواده شهدای کارگر و برگزاری یادواره شهدای کارگر ملزم گردیده اند.

 وی با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدای کارگر استان در تاریخ پنجشنبه ۳۰ دیماه ۱۳۹۵ افزود: ان شاءالله یادواره شهدای کارگر شهرستان خوروبیابانک متناظر با استان در همین تاریخ برگزار خواهد شد. فرماندار به جلسه قبل در خصوص یادمانهای عمومی شهدای گمنام دفاع مقدس و مصوبات آن اشاره و تصریح نمود: ناحیه مقاومت بسیج هرچه سریعتر نسبت به اجرای مصوبات اقدام نماید. فرماندار مسئولیت برنامه ‏ریزی دیدار با شهدای کارگر شهرستان را بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و ازتمامی دستگاهها و اعضای کارگروه خواستند در این خصوص با بنیاد شهید هماهنگی کامل داشته باشند. علی استوار در خصوص تدفین شهدای گمنام در شهر فرخی نیز اظهار داشت: در شهر فرخی علیرغم پیگیری های صورت گرفته تا کنون زمینی جهت تدفین شهدای گمنام واگذار نشده و از شورای شهر و شهرداری فرخی خواست هر چه سریعتر نسبت به بررسی و تخصیص یک قطعه زمین مناسب به این منظور اقدام نمایند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهر خور با اشاره به ضروت حفظ انقلاب، افزود: بنا به فرمایش حضرت امام (ره)حفظ انقلاب از اهم واجبات است وی تصریح نمود: خون شهدا ریخته شده تا نظام و انقلاب حفظ شود و  افزود:

تا وقتی روحیه شهادت طلبی وجود داردنظام اسلامی و انقلاب پابرجاست و اگر این روحیه نبود این امنیت و آسایش کنونی را ما نداشتیم. و آسایش کنونی ما در ایران را مدیون و مرهوم خون شهدا دفاع مقدس هستیم. امام جمعه خور شاه کلید پیروزی و حفظ و حراست از اسلام و نظام اسلامی را زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی عنوان و اظهار داشت: هزینه کردن برای برگزاری یادواره شهدا هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

طی این جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره شهدای کارگر در روز پنجشنبه ۳۰ دیماه بعد از نماز مغرب و عشاء صورت گرفت. و همچنین در خصوص نکوسازی گلزار مطهر شهدای گمنام شهر جندق و خور و همچنین محل تدفین شهدای گمنام در شهر فرخی بحث و تبادل نظر شد.

/فرمانداری خور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی