مگستان خوروبیابانک

مگستان خوروبیابانک

با سلام خدمت کاربران محترم. شما نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی Samenrayan.khoor@gmail.com با ما در میان بگذارید. در ضمن نظر همه شما بزرگواران برای ما مهم و مورد احترام هست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر فراوان.

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

۰

گازرسانی به روش سی ان جی در استان اصفهان

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

مگستان خور»» مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان این که قرار است 195 کیلومتر شبکه گذاری در چهار شهر خور، جندق، فرخی، انارک و دو روستای چاه ملک و چوپانان اجرا شود گفت: با بهره برداری از این طرح، ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان به 100 درصد می رسد و اصفهان به استان سبز تبدیل خواهد شد.

سیدمصطفی علوی با اشاره به اینکه گاز رسانی از راه سی ان جی با توجه به هزینه کمتر در دستور کار است افزود: در گازرسانی با این روش، اجرای خط انتقال و خط تغذیه نیاز نیست.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح به 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز است افزود: با بهره برداری طرح گازرسانی، پنج هزار و 132 خانوار ساکن در این مناطق از مزایای گاز برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه اجرای خطوط انتقال و تغذیه به 404 کیلومتر لوله گذاری نیاز داشت گفت: برای گازرسانی به این چهار شهر که در فاصله 230 کیلومتری از خط انتقال سراسری، قرار گرفته اند گازرسانی از راه اجرای خطوط انتقال با هزینه سرانه 336 میلیون ریال مقرون به صرفه نیست.

سیدمصطفی علوی افزود: در این روش ابتدا گاز در ایستگاه اصلی (مادر) توسط کمپرسور تا فشار 3600 پی اس آی (PSI) فشرده سازی و داخل مخازن مخصوص تزریق می شود و پس از آن توسط کامیون های مخصوص، حمل و به ایستگاه های مصرف منتقل می شود. در ایستگاه مصرف فشار گاز این مخزن به فشار 60 پی اس آی (PSI) کاهش داده شده و به شبکه تزریق می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی